منوعات

بعد طلاقها من «تامر حسني».. «بسمة بوسيل»: دلوقتي برجع أعمل اللي يبسطني

كتب- أحمد عبد العليم

وصفت الفنانة بسمة بوسيل حياتها بعد طلاقها من الفنان تامر حسني وعن مشاريعها المقبلة.

وخلال لقائها مع برنامج “دقيقة نفهم”، قالت بسمة بوسيل “اللي جد على حياتي إني رجعت أعمل الهوايات بتاعتي اللي بحبها وبالنسبة لي الغنا كان أكتر حاجة بتخليني أخرج برة الروتين دلوقتي بقيت بعمل دا بقيت بغني زي زمان وموهبة الغنا كانت عندي لكن مقررتش أحولها لاحتراف علشان كنت عايزة استمتع بالموضوع”.

وأضافت بسمة بوسيل “دلوقتي بقى عندي حرية أكتر أقرر لنفسي اللي يبسطني، لكن مظنش هعمل ألبوم مع شركة منتجة لإن شغلي واخد كل وقتي”.

ظهرت بسمة بوسيل ببدلة حرير خلال لقائها في البرنامج، بتصميم البيجاما، بلون عاجي برسومات حمراء من دار أزياء Dior، ويصل سعرها إلى 1595 دولار، أي ما يعادل 50 ألف جنيه، شاهدها من موقعه بيعها.

وخلال اللقاء بسمة بوسيل لأول مرة عن تفاصيل طلاقها من المطرب تامر حسني قائلة إنه أصعب قرار اتخذته ولكن رغم الانفصال تربطها علاقة صداقة قوية بتامر حسني.

وقالت: “الطلاق أصعب قرار صعب أوي أنك تبني حاجات على مدى سنين وفجأة تشوف أنها لازم تتهد معنديش شيء تاني أصعب من كدا والطلاق بيبقى صعب جدا خاصة لو فيه ولاد”.

وأضافت:” أنا وتامر علاقتنا كويسة جدا مع بعض والعلاقة بتاعتنا أصبحت أفضل بكثير وإحنا بنحاول ندي أحسن ما عندنا لأولادنا ومش بالضروري منكملش كزوجين منباقش أصدقاء.

وكانت بسمة بوسيل أعلنت انفصالها عن تامر حسني في شهر أبريل الماضي، حيث كتبت عبر حسابها بموقع إنستجرام: وجعلنا بينكم مودة ورحمة، دي آيات ربنا في الزواج والطلاق لقد تم الطلاق بيني وبين تامر حسني.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى