منوعات

«رنا رئيس» تكشف سبب انفصالها عن خطيبها

كتب- أحمد عادل

شكل نبأ انفصال الفنانة الشابة رنا رئيس عن خطيبها يسري صدمة للجميع، خاصًة أنه تقدم لها على الهواء خلال حلولها ضيفة على برنامج معكم منى الشاذلي.

وكشفت رنا رئيس سبب انفصالها عن خطيبها يسري، قائلة: لما انفصلنا زعلت.. والانفصال تم بسبب خلاف في الشخصية مكنش باين وظهر بعد الخطوبة.

من جانبها، قالت رنا رئيس خلال حلولها ضيفة على برنامج أسرار النجوم الذي يذاع على راديو نجوم إف إم بعد مشاركتها في مسلسل موضوع عائلي: أستاذ ماجد الكدوانى ده قلبي، حقيقي أنا صعب أقول أن في حد زى والدي في الدنيا ،بس أستاذ ماجد الكدوانى لا مش هقابل ولا اتخيل أن ممكن اقابل حد كده بنى أدم بمعنى الكلمة ،بتعلم منه كل حاجة وينصحنى كتير، كانوا بنتكلم حتى في مشاكل حياتى الشخصية.

وتابعت، الفنانة سماء ابراهيم كارثة، في البداية ساره كانت مصدومة عمتها بتعيط ليه، وكانت كل ماتشوف سارة تعيط حقيقى لطيفة وكارثة.

وأضافت، أنا بوجه لماجد الكدواني كل الشكر والاحترام وأيضا الحب،هو عنده قدرة مش طبيعية أنه يخلق الروح والحب ده كله داخل اللوكيشن.

واستطردت، المنتج أحمد الجناينى بحبه جدا هو مش بس منتج وأيضا عنده القدرة يجعل اللوكيشن لطيف، ومش بيتعامل بفكرة أن ده انتاج، بجد هو جميل بشكل مش طبيعي بأخذ رأيه في كل في حياتي ،ودايما وجهة نظره صح.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى