منوعات

«خالد عليش» عن طلاق «أحمد سعد» و «علياء بسيوني»: بلاش تستسهلوا الموضوع مؤذي جدا

كتب- أحمد عبد العليم

علق الفنان خالد عليش على واقعة طلاق أحمد سعد وزوجته ، قائلا ” انا بزعل جدا لما بعرف خبر عن اتنين بيحصل انفصال بينهم خصوصا لو عدى على علاقتهم سنين و عشرة و بينهم اطفال ..انا مؤمن جدا ان الانفصال حتمي في حالة المشاكل الكبيرة و الوصول لحائط مسدود و اما تخلص كل الحلول المتاحة و يمكن ده اللي حصل معايا في تجربة زواجي الاولى انا مكنتش عايز انفصل بس فجأة مفيش حل غير الانفصال انا طبعا معرفش رواية كل اتنين انفصلو و لا ايه الاسباب ورا ده و يمكن يكونو جربو كل الحلول و فشلو بس اللي انا شايفه ان النسبة بتزيد اوي بقى في استسهال و استغناء و الحالات كترها بقى يخوف اوي احنا مبقناش باقيين على بعض و لا قادرين نستحمل بعض لا ست و لا راجل”.

وتابع فى منشور عبر صفحته الشخصية على مواقع التواصل الاجتماعى ـ” مش مرتاحة معاه هامشي مش مرتاح معاها هاجري انا بقيت كل ما اسمع خبر انفصال بزعل جدا و مش بتكلم بس على شخصيات عامة بص حواليك هتلاقي نماذج كتير لو سمحت يا جماعة نستحمل بعض .. نبقى باقيين على بعض .. مهمين في حياة بعض .. مقدرين بعض بلاش تستسهلو الانفصال الموضوع مؤذي جدا لكل الاطراف حتى لو مفيش اطفال ما بالك بقى لو في اطفال “.

وكشفت الإعلامية رضوى الشربيني، عن سبب انفصال الفنان أحمد سعد عن زوجته علياء بسيوني، بعد تصدر طلاقهما مواقع التواصل الإجتماعي المختلفة.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى