فن وثقافة

بعد تسريبها.. مصطفى حجاج يطرح أغنيته الجديدة “وداعك مر”

كتبت ياسمين السيد

أعلن المطرب مصطفى حجاج، طرح أغنيته الجديدة الخليجية التي تحمل اسم “وداعك مر”، وذلك اليوم الأحد بعد أن تم تسريبها، ونشر مقطع فيديو له عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي للتدوينات القصيرة تويتر.

وقال في الفيديو الذي نشره: “حسبى الله في أي حد بيأذينى في شغلى أنا اتفاجئت إن فيه أغنية اتسربت جديدة اسمها وداعك مر مصري خليجى”.

وأضاف قائلًا: “ومكنتش هتنزل دلوقتى لقيت الكل بعتلى الأغنية على واتس آب بيباركولى وأنا منزلتش الأغنية وهنزلها انهاردة غصب عنى على اليوتيوب عشان اتسربت”.

وكان مصطفى حجاج طرح مؤخراً فيديو كليب أخر أغانيه وكان بعنوان “والله ما ينفع” عبر موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”، والأغنية من كلمات وألحان عزيز الشافعي، توزيع ومكس وماستر على فتح الله، والفيديو كليب من إخراج محمد القاضي.

وتقول كلمات أغنية “والله ما ينفع”:”والله ما ينفع ما تردش عليا..عيب انا مش صغير ايه المعامله ديه..ان كان عالحلأوه غلبت البقلأوة..وان كان عالغلأوه محدش بيك يتسأوى.. بس العشم ال بينا بيطمعنا سنه..مهما زعلت منا ميبقاش فيه عدأوه..مش تفضل مطنش ماتردش عليا..نقدر جمالك ونبصم ونمضى ونفرش طريقك بحنه ومواردي..لكن تكبر عليا خلاص اللى تشوفه ..هتلقى وش تانى مش عايزك تشوفه ..اسمع منى بطل ما تردش عليا”.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى