منوعات

ابنة «أسما شريف منير»: أمي مبتأذيش حد ومأخطأتش

كتب- أحمد عبد العليم

خرجت ابنة الإعلامية أسما شريف منير للدفاع عن والدتها، وذلك بعد الجدل الذي أثير حولها بسبب حلاقة شعرها أمام الجمهور “زيرو”، الأمر الذي عرضها لهجوم وانتقادات وسخرية شديدة.

وكتبت لارا ابنة أسما شريف منير عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، مرفقة صورة والدتها بالشكل الجديد، وقالت: كل اللي هاجم والدتي على انستجرام أو تويتر أوي اي منصة يحتاج إلى نمو عقلي، أمي مبتأذيش حد ومأخطأتش ومحدش طلب منكم تعليق، والدتي ناضجة بقدر كافي انها تاخد القرار اللي عيزاها ده جسمها وهي حرة فيه.

وتابعت: شريف منير موافق على شكلها الجديد وبيحبه وهو أب وجد عظيم وأعتقد إنه شجاع جدا في رده وهجومكم الوحيد على أمي لأنكم معندكوش شجاعتها وأنا فخورة دايما بيها لأنها أم رائعة.

وكانت قد تحدثت أسما شريف منير عن سبب قيامها بـ حلاقة شعرها، فقالت: طيب اول حاجة شكراً علي كل ردود الفعل، الوحشة و الحلوة كلها، ساعات موقف زي دي بتخلي ناس تشوف ناس تانية عاملين ازاي مجرد انهم بيعبروا عن رأيهم، و شكراً لكل الناس اللي كانت خايفة و قلقانه عليا، ممكن بقي اقولكم الحكاية من وجهة نظري ببساطة، اولاً الحكاية جت بالصدفة جداً و كان قرار لحظي و انفعالي جداً و مش ندمانه عليه، تاني حاجة انا مش بعمل كده عشان اطلع ترند بس كنت عارفة اني هبقي ترند، في فرق كبير بين عايزه و عارفة.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى