فن وثقافة

«ياسمين عبد العزيز»: في سبب من أسباب طلاقي من أحمد العوضي مينفعش نتكلم فيه

كتب- أحمد عادل

أكدت النجمة ياسمين عبد العزيز أن الخيانة لم تكن سبب طلاقها من النجم أحمد العوضي، رافضة الكشف عن أحد أسباب انفصالهما.

وقالت ياسمين عبد العزيز خلال لقائها مع الفنانة إسعاد يونس في برنامج “صاحبة السعادة” المذاع عبر قناة dmc: “أنا عارفة إن أحمد بيحبني وهو عارف إني بحبه، وفي سبب من الأسباب مينفعش نتكلم فيه، ومش خيانة أقسم بالله، علشان في ناس مؤذية كتير، ناس مبيعملوش حاجة غير إنهم يؤذوني بقالهم سنين”.

وأضافت: “الناس اللي بتحبنا حابين نبقى مع بعض، لكن في ناس شريرة بتسخن وحقدة، وناس قلبها إسود ميعرفوش يعني إيه حب”.

وردا على سؤال هل يمكن أن تتزوج مرة ثانية، قالت ياسمين عبد العزيز: “أنا طول عمري متجوزة وعمري ما كنت سنجل، وحتى لما اطلقت اتجوزت أحمد علطول، أنا حبيبة ومعرفش أبقى لوحدي، بس أعمل إيه في قلبي”.

وخلال لقائها في البرنامج، أكدت ياسمين عبد العزيز أنها لا تزال تكن مشاعر الحب لأحمد العوضي رغم انفصالهما بالطلاق قائلة: “طبعا أنا مش بحب أحمد العوضي أنا بعشقه”.

وأضافت: “أحمد أول حب في حياتي، وهو الحب الحقيقي، أنا عملت استخارة وعملت عمرة، ودعيت ربنا اللي عايزه يكون”.

وأشارت ياسمين عبد العزيز إلى وجود العديد من مقاطع الفيديو المزيفة المركبة لها مع أحمد العوضي على مواقع التواصل الاجتماعي بقولها: “قالوا شافوا بعض في السحور، كل الفيديوهات دي تركيب”.

وردا على سؤال كيف ستتصرف إذا التقت بأحمد العوضي الآن في مناسبة عامة، قالت ياسمين عبد العزيز: “مش عارفة، أنا طول الوقت بهرب، أفتح فيسبوك ألاقي أنا وهو حاضنين بعض، أفتح تيك توك ألاقي عاملين لنا فيديوهات، والحاجات دي بتوجع”.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى