منوعات

بعد انفصاله عن منة عرفة.. محمود المهدي: ” كمية شماتة في الرسايل تخوف”

كتب- أحمد عبد العليم

نشر الفنان الشاب، محمود المهدي، اليوم الأربعاء، بوست جديد له، عبر خاصية الأستوري، على حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات والصور “إنستجرام”.

وكتب :” الطب زرع كل حاجة ما عدا الضمير.. للأسف كمية الشماتة في الرسايل تخوف بجد، كل واحد بيألف ويتخيل على مزاجه وناس فرحانة وقرايب وأصحاب”.

وتابع :” محدش فرح لما ارتبطنا بالطريقة دي وفي ناس لسة عندها احساس أنا بشكرهم على رسايلهم هيتم توضيح الأسباب الحقيقية.. ثقة في الله لأهل الطليقة التانية فرحتكم مش هتكمل..

وكان محمود المهدي، كشف عن سبب انفصاله عن الفنانة منة عرفة، حيث كتب عبر خاصية ستوري بحسابه بموقع “انستجرام” :”الناس اللي بتتصل وتسأل، خلاص كل حاجة قسمة ونصيب، وأنا كرجل شرقي صعيدي، في حاجات مش هتنفع معايا وهتوقفها عن شغلها وحلمها وأصدقائها في الوسط الفني”.

وأضاف: “فأكيد مش هقف في ده، وربنا يكرمها في المجال الفني وتوصل أعلى حاجة فيه، بالتوفيق للجميع”.

وكانت الفنانة منة عرفة، أكدت انفصالها عن زوجها محمود المهدي، فى استوري نشرتها عبر حسابها الشخصى بموقع “إنستجرام”، وكتبت: “كل شيء قسمة ونصيب، تم الانفصال وربنا يوفق الجميع”.

وظهر الثنائي مؤخرا في فيديو نشره المهدي عبر حسابه الشخصي بموقع “إنستجرام”، وهما يرقصان، وكتب: “أنا شوفتك قلبي دق دودودق دودودق عشانك قلبت التيك توك منة”.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى